tirsdag 4. november 2008

Brødre :))


Fine fine guttetrollene mine!

Måtte ut å kjøpe ny dress & jakke til Bastian i dag.
Den han hadde ifjort var helt genial, men dem selger visst ikke den lengre og den blir for liten i år.
Jeg har jo kjøpt en ny fra før av da, men merket at den ikke var noe varm inni når jeg hentet han fra bhg i dag.
Sjekket opp i dressen som jeg har kjøpt på nettet. Er jo en vanlig parkdress, ikke vanntett, vindtett eller noe.
Så da måtte det bli ny, måtte jo ha ny vinterjakke anyways.
Fikk pakke fra sportmann i dag også, med litt påfyll med ull til kidza :D

Mamma flyttet jo til nord for noen dager siden, og jeg som ville lære meg å strikke... :(
Så jeg måtte google meg frem til hvordan jeg skal legge opp masker! haha!
Har begynt på et skjerf, må jo begynne en plass.
Så kanskje jeg kan lære meg å strikke finfine ting... om noen år... :p

Ingen kommentarer: