onsdag 10. juni 2009

William er 1 år blitt, jeg har 2 jobber, vært på reunion og skal i bryllup.



Travle dager? Nei det har vi ikke sett !!! ^^
William fyllte 1 år 1 Juni, store vakre gutten vår!

Jeg har fått en extra jobb nå. Håpet mitt er jo at det skal bli fast etterhvert.
Så jeg jobber i den nye jobben fra kl 08-15 og gamle jobben fra 18-23.
Er en del det !
Men det er nok bare frem til ferien, det er ikke lenge heldigvis.

6 Juni var jeg på 10 års reunion fra ung.skolen.
DET var gøy det!

Grattis til min gode vennine som fikk en liten sønn 5 Juni forresten :D

13 Juni skal vi i bryllup til naboene, hurra for dem! Gleder meg.

1 kommentar:

Anette {foreldremanualen} sa...

Heisann! Første gang jeg er innom bloggen din. Skjønner at du er ei jente med mye fart i - imponert over at du har tid til å blogge i det hele tatt! ;-)