søndag 19. oktober 2008

18.10.2008 = William ble døpt, jeg ble konemor :))



Vi døpte William i går, 18.10.08 kl 15 :))
Først hadde vi dåpen hans.
Fadderne var:

Berit som gudmor, hun holdt lillegull.
Torbjørn som gudfar, han tok av luen.
Robin tørket hodet.
Linn tente lys.
Andreas & Monica fikk stå å se pene ut! :)

Så tok vi oss en "røykepause" på ca 10 min før vi skulle ta bilder av hele gjengen.
TRODDE de! ;)
Mens de var ute løp jeg, Monica (forlover) & Berit inn på et bakrom.
Bokstavelig talt hoppet i brudekjole & forlover kjole.
På med tiara, slør & sko!
Det var stress og nervepirrende det!

Så hadde alle kommet seg inn igjen til bildetakinga.
Men plutselig spilte dem brudesangen og der kom jeg & Monica :))
Det ble mange tårer fra folket da ja! hehe.... Kjempe gøy var det :))

7 kommentarer:

FruPlumeria sa...

Gratulerer så mye som nygifte=) Og med dåpen til William. Morsom at dere klarte å lure alle sammen=D

Maritha sa...

Tuuuusen takk :))
Ja jeg hadde det fantastisk gøy, det gikk over all forventing :D

Stinkerbelle sa...

så morsomt!! Gratulerer som konemor!

Stinkerbelle sa...

jeg vil ha litt flere bilder, og se kjolen din litt bedre!

Maritha sa...

Da har jeg lagt ut noen bilder til, glemte desverre mitt eget kamera på bakrommet der jeg skiftet i alt kaoset! :p hehe

Mona sa...

Ahhh så kult opplegg:-D
Gratulerer som kone:-)

Maritha sa...

Takk takk :))