mandag 13. oktober 2008

Det PØSREGNER!!!

Og det nærmer seg dåp!
Og denne dama må nå begynne å planlegge o_O Litt treg der gitt!
Jeg vet jeg trenger:
-Hvit papirduk
-ca 10 serveringsfat
-Lyseblå lys
-Servietter
-Blomsterdeko som jeg fixer selv

Men det skal gå fint..... Tror jeg :))
Snakket med far til Emil ang bursdagsfeiringen til gullgutten som fyller 6 år på Søndag!!! *klapper for*
Diskuterte å kanskje ha det på Ablegøyer. Men dem er 14 gutter fra klassen hans, ca 150,- pr.barn. Det blir litt dyrt for oss nå som er i mammapermisjon og UFRIVILLIG permitert fra jobb :((
Så jeg tenker vi får feire det her, helgen etter.
Heller ta familien nå på Søndag.

Har vært drit forkjølet i uken og helgen som gikk, sinnsykt kjipt.
Men er nå mye bedre! *bank i bordet*

Nei usjh... får vel finne på noe fornuftig å gjøre med denne dagen tenker jeg :))

Ingen kommentarer: