lørdag 28. februar 2009

Fra vinter til vår.... til vinter igjen.....!!!


Det var såååå nydelig vær i går!
Blå himmel, sol, tørre veier og varmt! Åh lykke!!
Kom hjem fra å ha hentet Bastian i bhg, gikk bare rett ned på fotball plassen. Når det er pent vær, da er men UTE :))
Skulle gå lang tur med trollene i dag... men hva skuet mitt øye når jeg tittet ut vinduet?
!!!!! S N Ø !!!!!
*sukk* Håper den forsvinner igjen nå.
Jeg vil ha vår, elsker våren.
Jeg haaaater å tråkke ute i våt snø. Tørr snø er greit, da fryser man ikke ihjel. Men slik det er ute nå? Nei FYSJH!

Har bare vært på spinning 1 dag denne uken, har vært å fartet frem og tilbake, hatt besøk osv.
Men skal gå i morgen, så da har jeg hvertfall vært 2 ganger denne uken.
William er snørrete enda. Han blir bra, så snørrete igjen. hele tiden!
Men sånn er det med oss også, frem og tilbake.
Emil er hos Rune denne helgen, koser seg da tenker jeg :))

Ingen kommentarer: