torsdag 12. februar 2009

Mere sykdom i hus.... :((


Sist uke var Bastian hjemme fra bhg hele uken, utenom Fredag. Da hadde han vært frisk i 48timer og kunne endelig leke i bhg igjen :D
William har vært skikkelig grinete i natt, begynte kl 05.
Rundt kl 0730 skulle jeg gi han frokost da han plutselig begynte å spyyyyy!
Og han bæsjet gjennom klærne sine, stakkars lillegull!
Bastian er skikkelig tett i halsen, så jeg valgte å ha han også hjemme.
Bastian sover litt i vognen sin på terrasen nå, og William leker i sengen sin. Han er slapp og trøtt, bare sutret når han lå på leketeppet eller satt på fanget mitt.
Så nå maser han med lekene sine :))

Håper han blir frisk igjen fort, jeg hater når disse små er syke :((
Skal egentlig på spinning & styrke trening i kveld men tenker jeg blir hjemme med gutta.
Trente uansett 90min spinn i går og 60min på Tirsdag.
Har allerede booket time til Søndag, så lenge jeg trener minimum 3 ganger i uken er jeg fornøyd!

Nå har min søster snart termin og jeg kan faktisk bli tante når som helst! :D 11 dager til termin bare, uvirkelig er det!
Hun går på skolen enda, og føler seg ikke klar for å føde!
Så jeg tror hun kommer til å gå litt over termin ja.

Nå ser jeg dynen til Bastian beveger seg i vogna, så da må jeg avslutte :))

Ingen kommentarer: