lørdag 16. august 2008

Det er HELG :))


Jeg liker helger!

Bare det å slappe av på en Lørdag's kveld, det er digg det.. Med masse snop! Uten å ha dårlig samvittighet, alt er lov når det er Lørdag!

Var på kaien å spiste is med svigers i dag, har også kjøpt nye klær til Emil sin første skoledag (sponset av svigers)som er allerede på Mandag! OJ han er stor gutt blitt :)

Har også vært inne å sneket på Facebook sida.

Der fant jeg guttene til mannen til mamma. Mehehehheee :) Kos :) Må jo snoke litt, når hun faktisk skal forlate meg og gutta mine for denne mannen. Må se litt an familien :) Og hva kom jeg frem til, etter å ha sneket på eldstemann sin side? Som driver med rafting, skydiving, dykking and so on? :-O Galen må han være! hehe.... (ok, kanskje det er jeg som er pyse daaaaa)

Men så ut som noen kjekke gutter, så det var jo bra :D No Hells Angels der i gården lissom :p hehe...


Tenkte å gå på spinning i morgen kveld, siden jeg ikke får gjort det Mandags morgen, da er jo Emil på SKOLEN :D

Og jeg kan ikke skulke unna, den softisen må vekk får den legger seg på rumpa! HA!


Bastian har forresten dekorert kjøkkent og sofaen (som jeg NETTOP har vasket) med sukker og kaffe. HÆLI!

Og det er nå enn godt at sukker ikke er klissete!

Men men.... Han er jo lille goingen min, lille rampen!


Kom en dame å hentet badekaret vårt i går, vi ga det vekk! Så da ble det litt bedre plass i garasjen da. Er myyyye rot der.... *sukk*

Må skifte reg.reim, vannpumpe og ta hjulstilling på bilen min... 5900,- kommer det på :(

Kan vi ikke bare vinne 20 mill nå da???

Ingen kommentarer: