fredag 8. august 2008

I kveld kommer Emil hjem :))


I dag har vi ryddet, vasket og styrt på. Emil kommer hjem i kveld så alt må være rent & pent! hehe..

Har nettop sprayet inn huset og gnidd inn dyra med noe kliss som skal ta vekk allergener. Emil har litt hundeallergi og katteallergi. Leste etterpå jeg hadde sprayet som en gal at man skal vaske/støvsuge 2 timer etter man har sprayet. HA! Så da får jeg vel vaske kjapt over alt igjen om 2 timer!

Emil er ikke hjemme før ca kl 23, så skal akkurat gå! :)


Dagen min startet med at jeg leverte Bastian i bhg, gikk på spinning etterpå :) Holdt på å omkomme i dag også, men hadde drukket en kopp kaffe før jeg gikk ut i dag så jeg var hvertfall våken! hehe..


Kjøpte en liten del av bursdagspresangen til Kim i dag. 3 bukser og 2 t-skjorter :) Det har han allerede fått av meg, så får jeg finne en ting til... Aner ikke hva det blir og kommer ikke til å skrive det heller om jeg finner ut av det. Vet nok at du leser her KIM! <3

Nei får brette sammen enda mere klær nå, og henge opp enda en maskin. 5 personer i en husstand= MANGE maskinvask! TONN! =)

Men gutta er verdt det da.... :))

Ingen kommentarer: