onsdag 6. august 2008

Gjort litt i dag :))




Dagen startet med at jeg leverte Bastian i bhg og dro rett på spinning etterpå med Tine... FØR jeg hadde drukket kaffe! Men det gikk fint, holdt på å omkomme.. Men overlevde! :p





Jeg & Kim har ryddet vekk 4 bananesker med leker fra gutta, levert dem til Fretex. Og kastet det som ikke kan brukes. Har enda en del leker og ting som skal vekk, får ta mer i morgen :))


Har fått inn skrivepulten til Emil, tipper han blir gla når han kommer hjem fra ferie!


Gulvet hans lar vente på seg, men om noen uker er det i orden også.





Vi fant ut at Bastian skal få skifte rom, han skal få det rommet vi hadde tenkt å lage til William.


Da får han rom rett ved siden av Emil sitt rom :)) Så det skal vi begynne å pusse opp nå etterhvert. (begynner å bli R I M E L I G lei av å male nå, men men....)


Har endelig fått opp noen bilder over sofaen også, så nå er det ikke så tomt der mer :))






Jeg & William besøkte min farmor i dag også. William viste henne hvor fiiiiin han er når han smiler <3 Tenker hun smeltet!





Desverre ikke noe filmklipp av Zombie Kim i dag, da han spratt opp i morges! (at jeg ikke tenkte på å true han med youtube før, hehehe)

Ingen kommentarer: