tirsdag 5. august 2008

Min første blogg :))


God morgen! :))

Dette er mitt første blogg innlegg og dagen er ikke gått så langt enda at jeg har så mye å skrive om enda.

Våknet opp til at Bastian sa "mmmmm, sokolade. Velli gont"... Der satt han så fint på sengekanten å spiste av Nugatti boksen! hehe...

Kim er zombie om morgenen, umulig å vekke! Så onde onde meg tok kamera med inn å filmet zombien og truet med å legge det ut på youtube... moahhahaaa.... Kommer kanskje et klipp her en dag, så skjønner dere hva jeg mener! :p


Nå er Bastian i bhg, Emil er på ferie i NordNorge & lille William sover.

Skal reise til ikea når han våkner, kjøpe skrivepult til Emil gullet som snart skal begynne på skolen! STOR gutt that is :))

Skal få gjort soverommet til Emil ferdig til han kommer hjem fra ferien sin, tenker han blir gla da :))


2 kommentarer:

Silje"blogg sa...

Så fin blogg snuppa :) Kommer på besøk no en dag Mathias er i bhg. Stor klem

Maritha sa...

Takk for det snupp :))
Ja du må komme på besøk, må kosemose Olav :))