tirsdag 26. august 2008

Sånn går no dagan :))


Har vært syk i noen dager nå, influensa greier....

Men guttene er friske & raske så er bare å komme seg på bena, ingen kjære mor her i gården for min del nei :)

Morningen startet med at jeg fikk Emil avgårde til skolen.

Han og Siv går sammen :)

Så måtte jeg få de 2 minste trollene inn i bilen. Bastian var med Monica i går så jeg hadde ikke fått satt bilsetet til Bastian inn igjen i min bil. Derfor satt jeg William inn i bilen først, med streng beskjed til Bastian at han skulle vente i gangen på meg... YEAH RIGHT! Hehe...

Når jeg kom inn i gangen var det jo ingen Bastian, ropte på han inne & ute!

Fant han dog etter noen minutter, da hadde lille luringen tatt med båndet til Lisa, opp til naboen sin bikkje. Han skulle tydligvis gå på tur med den han :) Hehe...

Fikk endelig satt ungene i bilen, leverte fra meg Bastian i bhg og tok en kaffe med mamma på Os.

Ellers har det vært leksehjelping, mating av William, bleieskift, husarbeid osv... *sukk*

Kim skal på jobbintervju kl 17 i dag, håper han får ny jobb :)) *krysse alt som krysses kan*

Nå skal vi hente Bastian og kjøpe middag :D

Jeg vil ha Kylling Carbonara pasta ting :p

Ingen kommentarer: