mandag 1. september 2008

Søndag, hærlige Søndager! :))


I dag har vi vært ute å herjet på fotballbanen, Bastian & Lisa har løpt etter en ball! hehe... Søte de 2 :)

Emil har vært på Ablegøyer med Monica.

Så spiste vi middag hos mamma & Viktor. Monica spiste middag med oss :) Torsk fra Nord som Emil hadde fisket, nam nam! KJEMPE godt var det!

Så har jeg & Kim fixa invitasjon til Viktor & yngste sønnens bursdag som dem skal feire i Hellas. (viktor= 50 år + Rune=25 år.... 75 that is!)

Det har alt i alt vært en veldig så fin dag!

Kim har også fått bihulebetennelse nå da... That sucks! Satser på han blir bedre til i morgen...

I morgen skal jeg på Divakjoler som åpner ny butikk på senteret, da får jeg vel shoppe meg en kjole til jeg skal i bryllup til Berit & Bjørn Arthur <3>
Så må jeg vel ha en kjole til Olav sin dåp (fadder barnet MITT) og såklart til lille willemann sin dåp!

Den skal vi ha Lørdag 18 Oktober, har kirken helt for oss selv tenk :))

På Torsdag skal jeg & Silje på REM konsert, fordi vi fortjener det!!!!!

Ingen kommentarer: