onsdag 10. september 2008

Ingen trening på meg i dag heller....


Kim var på foreldremøte, det begynte kl 18 og var ikke ferdig før 1930! Det var da spinningen begynte.
Men hadde mamma på besøk anyways... :)) Hun flytter jo snart, så best å bruke den tiden vi kan med henne!
Har jo uansett flere dager igjen av denne uka, for all del!
Foreldremøtet var det masse mas, mas, blablaukeblad... Noe som er typisk! hehe...
Kim var innom der han har søkt jobb også, får ikke svar før rundt den 18sept.
Så nå skal han søke flere plasser, ikke mye lyst å bli permitert med 60% lønn :(
Blir ikke rik av det nei!
By the way, skal jo vinne i vikinglotto i kveld da... Husket jeg å spille??? Hmmm...
*gjesp* Er litt trøtt i dag ja.
William hadde vondt i magen sin i natt stakkars, grein som bare det.
Så la jeg han oppå meg og gynget litt, pleier å hjelpe.
Joda det funka det... For gutten gulpet (eller spydde, det var MØE) på MEG så klart!
Midt på svarte natta når jeg var trøtt som fy, i håret mitt og alt! haha..
Men han ble bedre i magen da, og sovnet etterpå! :))
Skal hente tv'n til soverommet på Lørdag, har vært på reperasjon! Jeg saaaavner tv på rommet må vite!

Ingen kommentarer: