fredag 12. september 2008

Kjære lille Jensemann...........

Jeg har skrevet på din "fan side" på facebook 2 ganger nå..... Svar får jeg jo ikke, må jo unngå å svaret på det din regjering vet dere virkelig har fucket til!
Så hvordan går det med renten? Den skal vel stige enda litt extra, slik at folk står på gaten til slutt uten hus & jobb? Da kan jo dere i regjeringen gjøre boligkupp, det som er meningen? Eller bare liker dere generelt sett rote til økonomien sånn inn i det helvete?
KABINETTSPM! Kom dere til helvete ut nå slik at noen KAN fixe opp i det rotet dere har greid å ordne.
Med så høy rente vi har nå, så vil ikke folk kjøpe båter.
Uten kunder kan ikke bedrifter lønne sine arbeidere, så da blir det permiteringer.
Som jeg har skrevet til deg før så er renten ¨på huslånet blitt høy nå (ja, jeg må informere deg om det for jeg regner med at du har huet ditt godt gjemt ned i pengeeska for å imponere alle utlendingene med all mulig uhjelp og vi skal være på topp med å dele ut penger) For ALL del, jeg er for uhjelp!
Men hva å hjlpe sine egne først?
Ikke la HALVORSEN få leke med pengene slik at det har blitt som det har blitt???!
Om ikke min samboer får seg ny jobb nå, så står jeg på døra di med kontonr mitt.
Regner med du ordner opp?!

Ingen kommentarer: