mandag 1. september 2008

Da har jeg funnet kjole..... :))


Ble ikke den dype lilla, den må jeg sy inn og sy det kan ikke dette vesenet! Men Monica kan! hehe... Så hun har lagt den av, for hun falt totalt for den hun også. Den er nydelig da :)
Men jeg fant en lys lilla & hvit en, lekker den også og den passet! X-D
Fikk forresten spm om jeg & Kim skal gifte oss den dagen vi skal ha dåpen, siden vi har kirka for oss selv. Men den gang ei :)
Dem har startet nå nylig med at man kan velge en annen dag enn søndag som dåp, og jeg ba om en dag med få folk siden det er noen humanetikere i familien som helst ALDRI vil sette sine ben i kirka av prinsipp. Når dem først kommer i kirka vil man helst det skal være over på 10 kjappe minutt, så snille kirkekontoret lot meg velge en annen dag slik at vi blir alene :)
Så det blir Lørdag 18 Oktober.
Dagen etter, 19 Oktober fyller Emil 6 år også. Så får han ha dagen sin i fred! hehe... Det er viktig for en liten gutt som fyller 6 år må vite, hans store dag!
På Torsdag er det REM konsert, og jeg som skulle ha utepils... i PISSREGN?! :(
Hmmmz..... Snakker om regn så ser jeg plutselig et snikende ullteppe ved navn Lisa som har sneket seg opp i sofaen her, uten en lyd. Et vått sikende ullteppe that is! Haha... Men hun skal få lov... Just this time :)
I morgen skal jeg ta en kaffe med Berit, gleder meg :) Er så lenge siden jeg har tatt en kaffe med henne :)
Kim var hjemme i dag pga bihulene. Noe drit det der i forhold til jobben han har, med tanke på alt det støvet! Sist han fikk bihulebetennelse var han på jobben, og yet hans hovnet opp som faen! haha... Så ut som at det skulle "poppe" ut anytime!
Nei uff.... Må komme meg på spinning i morgen ettermidag. Har holdt meg unna nå når jeg har vært syk. Er ikke bra enda i bihulene, men føler jeg elter ut all over the place her i sofaen jeg sitter når jeg ikke har trent på 1 uke! haha...
(bildet er fra Lørdag, bondens dag. Guttene fikk sånn stor kjærlighet/smokk)

Ingen kommentarer: