fredag 5. september 2008

REM i går var shiiiit bra! X-D


Må bare få sagt til alle dere som valgte å IKKE gå på REM i går, SHAME ON YOU! hehe..
Det var drit bra! Og nå er ikke jeg særlig fan av REM, men konserten rocket villt!
(var i godt selskap også da, thanx girls!)
Men var hardt å stå opp i dag, skal ikke mage øl til før jeg kjenner det GODT dagen derpå, hehe... Men har jo Kim som tok seg av guttene i morges, han er sykemeldt denne uken.
Så nå er det HELG!
Slappe av!
Tenkte jeg skal gå på spinning i morgen kl 11 da, siden jeg ikke ooooorket å gå i dag. Jeg har som mål å gå på spinning min 3 ganger i uken, så jeg får ikke skulke unna! Helg eller ikke :))
Er litt kos at høsten kommer snikende, spess om kveldene! Sitte inne med teppe på seg, levende lys og kaldt, gufse vær ute.
I morgen er det Lørdag, da vinner jeg i lotto. Min 5 mill tenker jeg. Da blir det shopping på Mandag! haha.... =)

Ingen kommentarer: