søndag 4. januar 2009

4 dager inn i det nye året.... uten snop... og uten røyk....


Og jeg kjenner jeg blir litt smågal!
Snopet er en ting, det greier jeg meg egentlig helt fint uten da :))
Chips er jo lov, og sukkerfri brus :D

Men røyken?!Føler meg amputert uten....
Har jo klart det før, så hvorfor føler jeg meg helt hjelpesløs denne gangen?? :((
Hadde tenk å kjøre ut å kjøpe her om dagen, men bilen min var så frosen at jeg gikk inn igjen :p

Kim er kjempe flink, han nevner ikke røyken han.
Og ikke virker det som om han tenker på det heller.

*sukk*

Men sånn ellers har vi det veldig bra da =)
Bastian var oppe helt til kl 24 på nyttårsaften han, må ikke tro han skulle i seng!
Vi hadde naboene over på middag, svineribbe! Jeg lagde det for første gang, applaus til meg :))
Bastian & naboegutten brage lekte og herjet hele kvelden.
Bastian er jo "vanedyr" nr 1, så en dag ut av sin vanlige rutine gjør resten av dagene til en prøvelse.
Så han har ikke vært lett å legge disse dager!

Men i morgen er det bhg igjen, er ganske lenge siden nå og han gleder seg masse :))
Emil har vært hos Rune i 6 dager, kost seg masse har han!

Nei nå får jeg skalle hodet mitt i bordet i en time eller to, jeg vil ha røyk! hehe

2 kommentarer:

Maritha sa...

Bare eeeeen røyk.... BARE 1!!!!

*dunk dunk dunk*
Blir gal... G A L I'll tell u!

Silja FullFres McQueen sa...

Kååååm ån, ju kænn du itt!! Greier dette vettu! Tenk for en god følelse du får når du vet du har greid å stå imot! =D
Masse lykke til videre med sluttinga ;)