søndag 11. januar 2009

Så mye for å krysse al som krysses kan...


Det ble en hel gevinst på O'store 30,-!
Så mye for de millionene lizzm! HA! hehe...

Var ute hos Berit i går kveld, var kjempe kos!
Håper hun, mann & barn en dag flytter ut her (ikke at det er så langt å kjøre til henne nå da men... *kremt* 3 min)
Men hadde vært kjekt om hun kunne bodd i min gate! :))
Det syns jeg ja!

Nå har visst Silje flyttet litt nærmere også, så får se om jeg får tatt meg en tur ut til henne i kveld.

Skal på JULETREFEST i dag kl 15-17!
JUL!
Jeg har kastet julen på dør for lenge siden og ønsker ett nytt år velkommen... Men kal alikavel på juletrefest midt i Januar?
Jaja... Er med bhg, og gutta elsker disse festene så :))

I skrivende øyeblikk sover Bastian på terrassen, i vognen sin.
Og det pissregner! Jeg vil også sove i en god varm vogn, mens regnet øser ned og det blåser som bare det.
KOS!

Ingen kommentarer: