lørdag 17. januar 2009

Får begynne å rydde sammen klær i kveld...


Skal prøve å få i orden det siste soverommet her i huset etterhvert.
Vi tenkte at Bastian skulle få det (rommet han har nå er jo supert) men han våkner så lett for ingenting så da er det bedre at han blir plassert ut mot hagen der det ikke er folk :)) Hehe...

Så jeg tenkte å samle sammen masse klær fra lille William å prøve å selge på Finn.no
De klærene jeg har fra han nå er såpass guttete at jeg ser ikke vitsen i å gi det til min søster.
Vi vet jo ikke hva hun får enda, men det ser mistenkelig mye ut som en JENTEmage :))
Hun har forresten bare 5 uker igjen til termin!! J E I !!!

Så får håpe jeg får solgt vekk noe. Selger det i store pakker, billig. Like greit, når ikke vi har noen andre å gi det til nå.
Har ikke plass å ha det her i hus, legger jeg det på loftet så blir det loftlukt på! Fysj og æsj!

Ingen kommentarer: