onsdag 7. januar 2009

7'ende dag inn i det nye året...

Uten snop (med sukker i, hehe)....
Har desverre tatt meg et par røyk, FY SKAMME SEG!
Men i morgen er det slutt!
Jeg er uansett fornøyd, greide 4 dager helt uten.
Så har jeg tatt et par røyk i disse dager, men det er snakk om noen få!!!!
I morgen vil jeg være helt fri.... Vi snakker nedtrapping :p

Har forresten bestilt gifteringer i dag fra www.chanti.no :))
Det er 2delt mellom hvitt & gult gull. Mest hvitt gull.
Og det beste?? Min har 9 diamanter, ja 9!!! *BLING BLING*

I dag var Emil sin første dag på fotballtrening også.
Faren hans gikk med han, siden det var "hans" dag å ha Emil gullet :))
Emil hadde ikke kjempe lyst, han hadde fått det for seg at han ikke trengte å spille fotball men kunne leke der istedet! hehe..
Men han fikk lyst når vi var ute å kjøpte nye innesko, treningsbukse og ikke minst... LEGGBESKYTTERE!! Søøøte leggbeskyttere til de søte små leggene! hehe..
*sukk* Han er STOR gutt blitt!
Han sa uansett at han skulle spille igjen neste Onsdag, så han hadde det nok kjekt alikavel!

Han har forresten mistet ene fortannen nå =)

Bastian har begynt å komme opp til oss hver natt nå!
Men er søtt da... Hver gang vi legger oss hører vi de små søte føttene til Bastian klaske opp trappen her, i halvsøvne :))
William er nå bare William, alltid like blid & fornøyd!!!!
Han er en helt utrolig rolig og god liten baby... ikke er han så liten lengre heller men.. Uff... begynner faktisk å grue meg nå til jeg må tilbake til jobb og hektisk hverdag!
Vil gjerne vinne noen millioner nå, slik at jeg kan være hjemme litt lengre.
Og få meg en utdannelse! Som Ambulanse dame, oh yeah! =)
xxxXXXxxxxXXXxxx For millionene!!!

Ingen kommentarer: