torsdag 22. januar 2009

Søvn... Jeg trenger bare 1 natt med skikkelig S Ø V N !!!


Jeg er trøøøøøøøtt!
Har hatt skikkelig prob med å sove en stund nå. Først fordi William var syk, måtte sjekke feberen hans på natten og han var mye våken.
Så får jeg ikke sove av meg selv.
Og endelig, i går var jeg trøtt og tenkte at "endelig får jeg litt søvn, siden jeg skal stå opp kl 0630 å ta imot emil som har vært hos sin far!"
Hva skjer??

*Tass tass tass* Bastian såklart! Han har holdt seg på rommet lenge nå, men i går?! N E I !! Og ikke skulle han legge seg på rommet sitt igjen heller så det har vært en natt med lite søvn igjen på meg.
Kim sover jo som en stein uansett. Han pleier jo å stå opp etter jeg har sendt Emil avgårde til skolen osv, men nei.. Det gadd han ikke i dag :(( MANNFOLK!
Han skal forresten kappe strengen på Mandag, så morgengretten som jeg er i skrivende øyeblikk håper jeg det gjør vondt!
*mohahahaa*

Skal møte Silje snart så blir ikke mere søvn på meg før i kveld igjen.
Kim er ikke ferdig på jobb før kl 18 i dag så jeg kommer nok til å bli godt sliten.
Har vært skikkelig trøtt og uopplagt de siste ukene, men skal til legen igjen 9 feb å sjekke jern osv. Sikkert noe der siden jeg ikke fullførte kuren helt sist :p

Ingen kommentarer: