lørdag 17. januar 2009

Fått forkjølelsen i hus ja...


Jeg, Kim og lille William er forkjøøøølet! Feber og snørr, hærlig ;))
Bastian er snørrete men i fin form da.
Holdt oss inne i dag, blåser skikkelig iskaldt ute.
Håper formen vår er bedre i morgen, så vi kan gå ut å spille fotball!
Lisa (bikkja) er hos Arve denne helgen, han låner henne avogtil.

I dag er det på tide å krysse alt som krysses kan igjen.. Men jeg gidder ikke, tror ikke lottotallene slår inn.
Om jeg hadde vært 80 år, alt nedbetalt og god økonomi. DA hadde lottoen slått inn! For det er typisk!
Hvorfor det? Har gamlingene 10 lottokuponger inne hvergang det er trekning? THINK SO!

Nå skal jeg lage kyllinglår, marinert i Chili & paprika. NAM!
Ris & kyllingsaus til, jeg glemte å kjøpe salat! S T U P I D !!

Bildet er av Bastian, når han sover i vognen sin på terrasen. Blåser og regner, misunner han sååååå mye der han ligger :))

Ingen kommentarer: